Návštěva u Gabči

23.07.2010 00:00

Dnes jsme se vrátili od Gabči z 3 deního pobytu.

Agatonek se tam naučil plavat a poznal spoustu psích kamarádů, první koho jsme společně navštívili byl Argo, je už starší a tak si s Agatonem moc nehrál, ale byl první za kým šel do vody, takže nám hodně pomohl :) 

Na procházku jsme vzali i Amy, šli jsem znova plavat, Amy se moc nechtělo, tak si aspoň pohráli na hřišti.

Ráno jsme šili na návštěvu k Hexie, šli jsme se projít k rybníku a já do něj málem spadla když jsem šla namočit Agatonka, Hexie asi půl hodiny v jednoum kuse plavala a radostně aportovala všechno co mohla.

Odpoledne jsme se konečně potkali se Sally, dlouhostou výmaračkou, která je jen o trochu starší. Krásně si spolu hráli a lezli do vody ( i tam kam nesměli :) Večer jsme byli všichni rádi, že jdeme spát.

Poslední den jsme byli ještě a Argem u rybníku a odpoledne na nás čekalo koupání se Sally a na písáku. A zase si jen hráli :) V jedu chvíli jsem si myslela že mi Sallynka pesana utopí, ale vypadalo to hůř než jak to bylo doopravdy a vůbec nic mu nebylo :) Sally krásně aportuje z vody činku, doufám že to taky brzo zvládneme ať můžeme na kachny :) Nejvíc ho asi nadchlo dělat bublinky nosem do vody a potápět se pro cokoliv co je na dně čehokoliv :) A tak při každé procházce do lesa musíme najít dostatečně hlubokou kaluž do který se dá bublat :)

Bohužel jsme se nestihli poznat s Aramisem, snad to vyde příště, už teď se ke Gabče těšíme.

Fotky z celého výletu ZDE

Děkujeme všem za krásné zážitky a speciálně Gabče za pobyt a spooousty fotek :)